Zimány Lindát is meghallgatta a TV2 csapata. A jogot hallgató modell mellett heten pályáztak Tilla mellé, hogy a Megasztár versenyzőit mikrofonvégre kaphassák a produkciók után.

"Engem a múlt héten hallgattak meg, mással viszont nem találkoztam. Annyit tudok, hogy nyolc embert hívott fel a csatorna, akit ki akarnak próbálni" - árulta el a Napi Ásznak Linda, aki Peller Mariannról, Horváth Éváról, Czippán Anettről, Szekeres Nóráról, Kapócs Zsókáról és Rúzsa Magdiról hallotta, hogy hozzá hasonlóan jártak már a castingon.

A csinos modell mögött már kétéves rutin van, amit a Cool Live műsorában szerzett meg.

"Félni nem féltem, inkább izgultam picit. Az interjúzással és a felkonferálással nem volt gondom, egyedül a súgógép használata jelentett újdonságot. Szerintem jól sikerült a meghallgatás. Nagyon örülnék, ha lehetőséget kapnék a műsorban, mert hatalmas kihívást jelentene egy ilyen produkcióban részt venni" - tette hozzá Zimány Linda.

A bejegyzés trackback címe:

https://viphirek.blog.hu/api/trackback/id/tr311977566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása